Koja je moja žena talija, nemam reči…
- decembra 2004. je u Informatici kupila Dell Latitude D505 koji je radio ok do pre 4 dana. Ekran je tada pocrneo i jedva da se išta naziralo. Kako se ipak nešto videlo, pretpostavio sam da je u pitanju pozadinsko osvetljenje, a kasnije mi kolega iz firme reče da može da bude i manja šteta, tj. da je u pitanju kabl za isti.
U svakom slučaju, Ana preturi malo po fiokama i pronađe otpremnicu i račun za laptop i pozove Informatiku, u subotu jutro. Ana nije ni znala koliku tačno garanciju ima, jer na papirima ne piše. S druge strane joj kažu da pošaljemo Dellov service tag pa će nam reći. Ispostavi se da laptop jeste u garanciji i da ista važi do 24. decembra.
Do bladi ponedeljka! :D Tačnije, važi do dan pre toga. Laptop smo odmah odneli i sada čekamo da stignu rezervni delovi. Ne samo da je Ana imala sreće da ovo umre ove a ne naredne nedelje, nego smo zvali u subotu kada Informatika obično ne radi, ali danas eto rade zbog praznika. Totalna talija. Meni se ovako nešto ne bi nikada desilo. Verovatno bi crklo u ponedeljak popodne ili tako nešto.
Kako god, Informatika zaslužuje pohvale i preporuke za kupovinu. Na mailove i pozive su brzo odgovarali i korektno ispoštovali garanciju, čak i kada kupac nije ni znao da li uopšte ima garanciju.