UniCredit banka mi je ovih dana poslala pisamce gde me obaveštava da će me u nekom momentu kontaktirati agencija za istraživanje tržišta da se raspita kako sam zadovoljan poslovanjem banke.
Pročitajte.
Ovo pismo i ovaj nastup je tipičan primer budalaštine od koje pate razne korporacije, bez da se zaista udube u to kako sve ovo izgleda njihovim klijentima. Pogotovo sitnim ribama, preduzetnicima kao što sam ja.
Šta je ovde problem?
Ovo obaveštenje su mi poslali poštom, sa potpisom prijema.
Pošto nisam bio kući kada je poštar ovo doneo, onda sam morao da idem u Poštu i čekam red. Pa kada sam došao na red mi je rečeno da mi treba pečat firme da preuzmem pisamce. Pa sam opet došao sa pečatom i čekao red. I odustao kada je gospođa ispred mene izvukla 4-ti paket koji šalje a u torbi ih bilo barem još toliko. Pa sam opet došao narednog dana i konačno uspeo da preuzmem pisamce.
I tek onda video šta su mi poslali. Ovo obaveštenje.
Zašto im treba potvrda prijema? Pa zato što su oni sebi uzeli da pravo da mi nameću obavezu da sam pristao da učestvujem u istraživanju sem ako ih ne kontaktiram i lično ne odustanem u toku od 5 dana nakon prijema. Žargonski rečeno, istraživanje je opt-out – u duhu onih divnih checkboxova na online shopovima “ako ne želite da primate naše sjajne ponude kliknite ovde”.
I još moram da navedem ime, prezime, broj računa i funkciju (?!) ako želim da odustanem jer je to zaboga teško videti na osnovu email adrese.
Smaranje za sve pare, za nikakvu dobit.
Dragi PR menadžeru koji si smislio ovu glupost – zbog ovakvih idiotarija se gube klijenti. Zbog ovakvih – i sličnih sitnih smaranja – ću preći u XX banku ili gde god već ovih gluposti nema.
Neću napustiti Unicredit banku zbog manjih provizija u drugoj banci. Ni ne gledam koliko naplaćujete “GWS kliring tarifa do 12h” i slične sitne trice. Neću zbog dodatnih pogodnosti oko upotrebe kartica. Neću zbog 100 din manje za mesečno održavanje računa. Neću zbog deviznog kursa.
Ne. Preći ću zato što me smarate. Dangubim po redovima zato što ste vi nesposobni da iskoristite i konkretizujete informacije i sugestije koji vam ostavim svaki put kada sam u filijali. Kada vam pošaljem mail. Kada preuzimam platne kartice.
- Klijent sam – lično i poslovno – godinama. Još od prve filijale tamo u Rajićevoj. Gde mi i dalje svaki put šaljete VISA / AXA i slične kartice iako sam još kod prve zamene rekao da u taj deo grada ne idem i da ih šaljete u meni najbližu filijalu. 4 zamene kartica kasnije i dalje moram da jurim gde su mi kartice završile.
- Zar je komplikovano notirati u koju filijalu najčešće svraćam pa da sami ponudite da se ta ista pretvori u “matičnu” (šic!). A ne da me ignorišete kada to tražim sam, više puta već.
- Smarate me što vi inicirate zamenu Electron kartica bez čipa i dajete mi drugu sa čipom, jer vas je VISA naterala da to radite. Vi inicirate, ne ja. Pa mi tražite pečat (koji ne nosim nikada i nizašta sem kada idem u PU) da preuzmem tu karticu. Pa mi onda još naplatite 1000din prevremenu zamenu koji nisam ni tražio pa moram da zvanično tražim da se to poništi. (Urađeno je, hvala.)
- Smarate me što potrošim vreme da pošaljem koristan predlog koji će poboljšati kvalitet mog poslovanja sa bankom; na tu poruku ne dobijem ni “hvala na vremenu, razmotrićemo vaš predlog”.
Koji će vam krasni Galup? Zar sve ovo gore nije više nego dovoljno da sami zaključite šta i kako treba da poboljšate. Biće da je to previše posla, eh? Lakše je outsorsovati klajent risrč dobiti gotove tabele i grafikone i onda ispasti lep i pametan pred nadređenima u banci.